Kulübümüz İDADİK’in 2014 yılı planlı yüksek dağ tırmanışlarından olan Kazdağı faaliyeti 8-9 Kasım 2014 tarihlerinde 28 kişinin katılımı ile gerçekleştirildi.

8 Kasım 2014 Cumartesi günü saat 07:30’da Alsancak stadı önünden otobüsle  hareket ettik, Yenişakranda kahvaltı molasının ardından Bayramiç ilçesine hareket ettik. Bayramiç’de yemek molası ve ihtiyaçların alınmasından sonra Evciler köyü üzerinden kamp kurduğumuz Ayazma mesire alanına ulaştık ve çadırlarımızı kurduk. Çadırların kurulmasının ardından akşam yemeği hazırlıkları yapılırken ilk defa  Ayazma bölgesine gelen arkadaşlarla çevreyi gezdik. Akşam yemeğinin ardından çaylar içildikten sonra,yattık.

9 KASIM 2014 (2.GÜN)

Tırmanışa katılacak arkadaşlar saat 03:30’da kalktı, kahvaltının ardından Saat 04:30’da zirve için ; Rebber Halil DEMİR, Dürdane SERİNGEÇ, Müjgan ÖZTAŞ, Ayşe NALBANTSOY,  Osman DEMİR, Salih ARSLAN, Ümit Ünsal TAN, Sönmez MENTEŞ, Mehmet ORAL, Mustafa TÜYLEK, Sunay TÜYLEK, Ruhi UYAR, Didem KAYABAŞI, Bahadır KEBAPÇI, Ayşegül KEBAPÇI, Mustafa AKÇALI, İsmail BÜYÜKKAL, Metin DAĞLI, Hakan DUYMAZ ve Hayriye DUYMAZ ile birlikte zirve için hareket ettik. Zevkli ancak zorlu bir tırmanışın ardından saat 09:35’da zirveye ulaştık, zirve fotoğrafı çekimlerinden sonra yağmurun ve sisin bastırması nedeniyle yemek molası vermeden hemen dönüşe geçtik. Yağmur ve sis içerisinde devam eden inişimizi saat 13:15’de kamp alanında tamamladık. Kamp alanında kalan  arkadaşlarımız ; Mustafa ALPTEKİN, Ahmet DEMİROK, Raziye DEMİROK, Keziban ORAL, Dinçer ŞAHİN, Erkan ŞAHİN, Hadiye UZUNER ve Niyaz KOÇ  kamp bölgesinde orman içerisinde yürüyüşlerini tamamlamalarının ardından çadırları topladık, saat 15:00’de İZMİR’e dönüş için hareket ettik. Burhaniyede verilen akşam yemeği molasından sonra hareket ettik ve saat 20:45 de Alsancak’a ulaşıldı.